Zwroty, wymiana i reklamacje


Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia (nieużywany). Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu
  3. Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: biuro@flissy.pl
  4. Pieniądze za zwracany produkt zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  5. W razie zwrotu towaru, klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
  6. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  7. Paczkę zwrotną należy przesłać na adres:
Rafał Jackiewicz 
Zaczarowana 29/10
83-010 Rotmanka

Wymiany

  1. Wymianę towaru należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: biuro@flissy.pl
  2. W razie wymiany towaru, klient ponosi koszty wymiany towarów do i od klienta.
  3. Po otrzymaniu przesyłki przez sklep, nowy towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych.
  4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  5. Towar do wymiany należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:
Rafał Jackiewicz 
Zaczarowana 29/10
83-010 Rotmanka

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, model, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
  2. Wiadomość należy wysłać na adres: biuro@flissy.pl
  3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  5. Kupujący powinien ustalić formę wysyłki ze sprzedawcą.
  6. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  7. Paczkę reklamacyjną należy przesłać na adres: 
Rafał Jackiewicz 
Zaczarowana 29/10
83-010 Rotmanka