Zwroty, wymiana i reklamacje
Zwroty
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia (nieużywany). Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu
- Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: biuro@flissy.pl
- Pieniądze za zwracany produkt zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
- W razie zwrotu towaru, klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
- Paczkę zwrotną należy przesłać na adres:
Rafał Jackiewicz
Zaczarowana 29/10
83-010 Rotmanka
Wymiany
- Wymianę towaru należy uzgodnić e-mailem. Wiadomość należy wysłać na adres: biuro@flissy.pl
- W razie wymiany towaru, klient ponosi koszty wymiany towarów do i od klienta.
- Po otrzymaniu przesyłki przez sklep, nowy towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
- Towar do wymiany należy przesłać listem poleconym lub kurierem na adres:
Rafał Jackiewicz
Zaczarowana 29/10
83-010 Rotmanka
Reklamacje
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, model, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Wiadomość należy wysłać na adres: biuro@flissy.pl
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
- Kupujący powinien ustalić formę wysyłki ze sprzedawcą.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
- Paczkę reklamacyjną należy przesłać na adres:
Rafał Jackiewicz
Zaczarowana 29/10
83-010 Rotmanka